maandag 1 februari 2010

Priceline

Via het Floridaforum ben ik met priceline in aanraking gekomen. Mijn eerste pogingen heb ik voor New York geprobeerd, maar zoals bij de meeste dingen is alle begin moeilijk. Na me wat meer in New York te hebben verdiept, en me de kunst van de Free-Bidding op Priceline heb meester gemaakt heb ik een tweede poging gewaagd. Midtown East had onze voorkeur met Midtown West als goede tweede, gevolgd door Central Park en Times Square. Door alle biedingen in een spreadsheetje te stoppen kon ik samen met wat free-bidding zone's me aardig uitleven. En zowaar, na een paar dagen had ik tot mijn eigen grote verbazing beet. Het bleek dus het Millennium UN Plaza hotel te zijn, en waarom het zo heet werd me al snel duidelijk. Het ligt (natuurlijk) recht tegenover het hoofdkantoor van de Verenigde Naties. Voor ons een perfect hotel, in een relatief rustige buurt en toch midden in het centrum. En het mooiste is dat de hotelkamers pas vanaf de 28ste verdieping beginnen, dus een knap uitzicht is zo goed als gegarandeerd.
Oh ja, als je het over Priceline hebt hoor je ook altijd even de prijs te noemen. Nou, het hotel kost ons $140,- per nacht terwijl de normale prijs vanaf $242,- per nacht is dus de eerste winst is binnen.
Verder gelijk maar even een mailtje naar het hotel gestuurd met de vraag of we inderdaad een reservering hadden, en dat bleek ook nog het geval. Dus NEW YORK HERE WE COME!!!!

Uitzicht vanuit het Millennium UN Plaza Hotel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten