dinsdag 9 februari 2010

Bevestiging...

Dit jaar hebben we gedacht onze vakantie zelf te kunnen regelen, en ik moet zeggen dat het inderdaad best meevalt allemaal. In feite is het natuurlijk niets meer dan een vlucht, de huurauto en een paar hotels en/of een villa.
omdat we er al snel achter kwamen dat een hotel in New York niet bepaald goedkoop was zijn we uitgeweken naar priceline. En met groot succes zoals als eerder beschreven. Ik bleef echter wel een beetje met een gevoel zitten van onwerkelijkheid. Je vult 'bij wijze van spreken' maar een paar getallen in en na enige tijd krijg je bericht dat je bod is geaccepteerd. Nu ben ik altijd iemand geweest die toch wel graag goed voorbereid op vakantie wil gaan, dus ik dacht laatst: laat ik het hotel voor de zekerheid eens mailen.
En gelukkig, gisteren kreeg ik een vriendelijk antwoord dat we inderdaad geboekt hadden en alles was prima in orde. KIJK, daar kan ik wat mee. We kunnen met een gerust hart naar NEW YORK!!!!!

Ons hotel is helemaal rechts op de foto


De andere hotels hebben we geboekt via USAFunvacation, maar toch ook hier maar eens een paar mailtjes naar de hotels gestuurd. Ik had de smaak nu toch te pakken, en wonder oh wonder, ook hier zijn we van harte welkom. Wat is het internet toch een handige uitvinding.

En omdat we best wel trots zijn op onze keuze in Orlando, hier nog wat foto's van onze verblijfplaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten